Formy płatności

Przelewem online 

Po wyborze tej opcji, zostaniesz przekierowany na stronę naszego pośrednika w płatnościach elektronicznych – Blue Media, a następnie do Twojego banku. Autoryzowana przez Ciebie płatność praktycznie od razu wpływa na konto Blue Media. Gdy tylko nasz pośrednik potwierdzi otrzymanie płatności, przystąpimy do realizacji twojego zamówienia. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A

 

BLIK

Płatności BLIK są szybkie i proste w obsłudze. Co zrobić, żeby zapłacić BLIKIEM za zakupy?

  1. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej swojego banku.
  2. Przepisz wykorzystywany kod do terminala płatniczego w sklepie (pamiętaj: kod BLIK ważny jest tylko dwie minuty).
  3. Potwierdź transakcję w aplikacji mobilnej, w której przed chwilą wygenerowałeś kod.
  4. Zapłacone. Cała operacja trwa chwilę, jest w pełni bezpieczna i wymaga tylko smartfonu z aktywnym dostępem do internetu.

 

Przelew tradycyjny na konto bankowe

Forma płatności dla Klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, klient otrzymuje mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki. Numer naszego konta: 03 1090 1418 0000 0001 1358 5596.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl